معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: خدمات پستی باید با رویکرد و نیاز بازار طراحی و تدوین شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیروس موثقی در جمع مدیران پستی گفت: امروزه تمامی شرکتها و بنگاههای اقتصادی در دنیا به اقتضای فضای کسب و کارشان برنامه ریزی و سیاست گذاری میکنند، در حالی که ما هنوز درگیر برنامههای ثابت و طولانی مدت هستیم.
وی با اشاره به اینکه شرکت ملی پست باید پس از اعلام اصل ۴۴ قانون اساسی براین اساس استراتژیهای خود را تدوین میکرد، افزود: در برنامه ریزی باید به این نکته توجه داشت که هویت تک تک افراد با شرکت مشخص شده و احساس تعلق در تمامی افراد مجموعه ایجاد شود و آنان مسئولانه به خدمت بپردازند.
معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه بدنه شرکت ملی پست و موجودیت آن مورد احترام این وزارتخانه است، گفت: کارکنان این شرکت از سخت کوشترین و پر تلاشترین افراد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هستند.
موثقی افزود: مشتری بخشی از خدمات پست که خدمات پایهای به شمار میآید، دولت است، اما بخش دیگر خدمات باید با رویکرد و نیاز بازار طراحی و تدوین شود.
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت ملی پست باید رویکرد و تفکر اقتصادی را در دستور کار و برنامه ریزیهای خود قرار دهد.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته توجه ویژه شخص وزیر منجر به بهبود معیشت کارکنان در پایان سال شد و این توجه استمرار دارد، افزود: در کنار این حمایت ها، شرکت ملی پست باید رویکرد رو به جلو، پیشرفت و توسعه را در پیش بگیرد و با تکیه بر فناوریهای نوین از وابستگیهای خود کاسته و همواره نتایج و دست آوردهای خود در عرصههای درونی و بیرونی مدنظر قرار دهد.
موثقی گفت: در حال حاضر تجهیزات و امکانات شرکت برای ارایه خدمات در فضای پیش روی آینده چندان مطلوب نیست و ضروری است با بکارگیری تمامی ابزارها، تکنولوژی و ظرفیتها و در سایه برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه؛ فضا برای فعالیت در فضای کسب و کار موجود و آینده مهیا شود.