کیانی بختیاری مدیرعامل جدید سازمان مدیریت صنعتی در مراسم معارفه اش ۱۰ راهبر جدید این سازمان را اعلام کرد.
کیانی بختیاری دراین مراسم ضمن تشکر از حسن نظر و اعتماد ریاست هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و همچنین رئیس هیئت مدیره سازمان مدیریت صنعتی و ابراز امیدواری در پاسخگویی به این اعتماد 10 راهبرد جدید سازمان مدیریت صنعتی در دوره جدید را اعلام کرد.
وی اولین و مهمترین اقدام را احیای فلسفه وجودی، کمک به توسعه صنعتی، اعتلای برند، تدوین و توسعه آموزش های کاربردی معتبر در سطوح بین الملی و همسو با صنایع هدف ایدرو و عارضه یابی ، آسیب شناسی بنگاه ها و ایجاد کلینیک های صنعتی به منظور اصلاح ساختارهای مدیریت، منابع انسانی، مالی و کسب و کار بنگاه ها دانست و افزود: ایفای نقش های حاکمیتی ، تعریف فعالیت های مساله محور ، تعامل دستگاه های اجرایی با هدف کمک به دولت و تقویت و بازآرایی فرهنگ سازمانی سازمان مدیریت صنعتی، حفظ ارزش و دارایی سازمان از جمله دارایی های فکری و سرمایه های نامشهود این سازمان ، محبوبیت و ارتقای افراد به میزان ارزش افزوده و اثر گذاری آنها در پیشبرد اهداف و برنامه های مصوب این سازمان و توسعه تعاملات بین المللی و پرورش مدیران جهان تراز با بر نامه ریزی مجدد و همچنین ادبیات سازی موضوعات تازه مدیریتی و مرجعیت علمی سازمان با تدوین و انتشار کتب و منابع علمی معتبر مدیریتی از برنامه های این سازمان خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه جهان در آستانه انقلاب صنعتی چهارم است که انقلابی در تمام ابعاد زندگی بویژه مدل های کسب وکار و مدیریت است افزود: آماده سازی بنگاه ها و سازمانها برای مواجهه با این موج صنعتی در ابعاد گوناگون استراتژیک، مدیریتی و کسب و کار از وظایف این سارمان است که دنبال خواهد شد.
وی تصریح کرد: رویکرد بنده در خصوص شبکه نمایندگی های سازمان، رویکرد توسعه تعاملات و رفع مشکلات و موانع آنها، تلاش برای اخذ مجوزهای آموزشی خاص و ارتقاء اعتبار مدارک کاربردی آنها خواهد بود. البته انتظار دارم نمایندگی ها در راستای ارتقای کیفی خدمات مبتنی بر فناوری های جدید و نوآورانه و مساله محور تلاش کنند با نهادهای حاکمیتی استانها در رفع مشکلات بخش های دولتیهمکاری تنگاتنگی داشته باشند.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی افزود: این سازمان باید در راستای فرهنگ سازی ، آموزش و ترویج شعارها و راهبردهای سال که به تدبیر مقام معظم رهبری ابلاغ می شود، به روش های متنوع بیش از پیش اقدام کند. برای مثال فرهنگ سازی، کمک به توسعه برند بنگاه های تولیدی و کمک به رشد بنگاه ها در سالی که بنام حمایت از کالای ایرانی مزین شده است، از وظایف مهم سازمان محسوب می شود.
در این مراسم همچنین منصور معظمی معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: در دوره مدیریت جدید، سازمان مدیریت صنعتی باید پر فروغ شود و انتظار دارم کاری که دیگران در زمینه آموزش و مشاوره می کنند سازمان انجام ندهد.
وی افزود: تا دستیابی به هویت و جایگاه واقعی سازمان مدیریت هنوز راه طولانی ای در پیش است و ارتباطات بین الملل سازمان باید بسیار گسترده تر شود همچنین باید با وزارتخانه صنعت معدن تجارت و سایر وزارتخانه ها تعاملات خود را توسعه دهد چرا که وظیفه سازمان ترویج علم مدیریت در کشور است.
وی افزود: کار پرورش مدیران تراز جهانی در دوره مدیریت جدید باید مجدانه پیگیری و انجام شود و نمایندگی های سازمان باید در ارائه راهکارهای کاری سازمان مدیریت صنعتی همکاری موثری داشته باشند.
وی افزود: انتشارات سازمان باید بر تازه های مدیریت متمرکز شود و منابع مدیریتی را به طور مستمر برای مدیران فراهم کند در نتیجه انتظار داریم انتشارات سازمان مدیریت صنعتی ساماندهی شود.
وی با اشاره به توانمندی سازمان مدیریت صنعتی در تولید منابع فکری مدیریتی اظهار داشت: سازمان باید در این زمینه در رسانه ها و بخش های دیگر حضور فعال داشته باشد.