مدیرعامل ایساکو گفت: نزدیک به 3 هزار مرکز در طرح امداد نوروزی ایران خودرو مشارکت کردند و بالغ بر 2 هزار و 200 نفر از اکیپ شرکت ایساکو در انجام این خدمات مشارکت داشتند تا سفرهای نوروزی مردم هر چه بهتر انجام شود.
حسینی افزود: تعداد خدمات حمل در سال 97 بالغ بر 60 هزار خدمت بود و در حوزه امداد بالینی 4.2 درصد رشد داشتیم و متوسط حمل روزانه خودرو 741 مورد بوده است و در حالی که این عدد در سال گذشته 652 مورد ثبت شده بود بیش از 15 درصد رشد را نشان می دهد.
مدیرعامل ایساکو ادامه داد: میانگین مدت زمان تعمیرات 14 درصد رشد داشته که نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری را داشته است و نشان دهنده کوتاه شدن فرآیند پذیرش تا ترخیص است.
حسینی با بیان ضریب اهمیت پذیرش خودرو گفت: شکایت عدم پذیرش سال 96، 54 مورد بود که در سال 97 با حساسیت هایی که اعمال شد به 11 مورد کاهش یافت و رشد نزدیک به 80 درصدی را نشان می دهد.
حسینی با اشاره به نام گذاری سال 97 به نام حمایت از کالای ایرانی گفت: مطابق گفته یکه زارع، مدیرعامل شرکت ایران خودرو جذابیت کالای ایرانی با تنوع در خدمات پس از فروش افزایش پیدا می کند و به همین منظور ما مسئله خدمات پس از فروش را اهم تولیدات خود می دانیم.