گشایش رسمی شبکه ایران کالا با حضور رئیس رسانه ملی؛
شبکهای به نام کالای ایرانی
شبکه ایران کالا با تبلیغ کالاهای باکیفیت وطنی به زبانهای انگلیسی و عربی نقش بازاریاب صادراتی را نیز بازی میکند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ شش دانگ یک شبکه به نام کالای وطنی شد.
مادر شهیدان هادی زمانی که برنامههای شبکه ایران کالا را رسما روی آنتن برد یک آرزو داشت؛ «جوانان مان ان شاءالله موفق باشند».
جوانانی که برای دست و پا کردن یا حفظ شغل شان حالا یک حامی دارند؛ تریبونی ملی و بین المللی به نام ایران کالا.
رئیس رسانه ملی در مراسم آغاز پخش رسمی این شبکه از حمایت از تولیدکنندگان نوپا خبر داد.
دکتر علی عسکری خواستار همراهی دولت و همه مسئولان با این حرکت رسانه ملی شد.
وزیر صنعت که با زبان آمار از امیدواری صنعتگران به آینده گفت، ایران کالا را گامی در پرنگ تر شدن اقتصاد مقاومتی توصیف کرد.
وزیر جهاد کشاورزی نیز از کاهش وابستگی به منابع غذایی وارداتی گفت و از انتظاراتش از این شبکه.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از رشد شتابنده شرکتهای دانش بنیان و نقش حمایتی رسانه ملی از این پدیدههای اقتصادی کشور گفت.
عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس نیز از ایجاد روحیه خودباوری در بین جوانان با گشایش این شبکه گفت.
شبکه ایران کالا از همان زمانِ پخشِ آزمایشی صدای تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی بوده است.
هنرمندان و ورزشکاران نیز در حمایت از تولید ملی آماده همکاری با این شبکه هستند.
شبکه ایران کالا قرار است با تبلیغ کالاهای باکیفیت وطنی به زبانهای انگلیسی و عربی نقش بازاریاب صادراتی را نیز بازی کند.
شبکه ایران کالا قرار است حامی ۸۰ هزار صنعت کوچک و متوسط کشور باشد؛ صنایعی که اگر حمایت شوند هم چرخ اقتصاد کشور را به چرخش در میآورند و هم نام و نشان ایرانی را به جایگاه واقعی خود در عرصه تجارت ارتقا میدهند.