تدابیر لازم برای تامین نیازهای شهروندان در میادین و بازارهای میوه و تره بار
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نشست فصلی مدیران سازمان مدیریت میادین از تدابیر لازم برای تامین نیازهای شهروندان در میادین و بازارهای میوه و تره بار در روزهای پایانی سال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مجتبی یزدانی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از سازمان مدیریت میادین گفت: سازمان مدیریت میادین در دو بخش توسعه بازارها و میادین و ارائه کیفیت خدمات به گونهای عمل کرده است که با افتخار از سازمان حرف میزنیم. یزدانی بر موفقیت سازمان مدیریت میادین در رقابت با موسسات و نهادهای خصوصی تاکید کرد و اظهار داشت: امروز رقابت اصل محوری افزایش و بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان است که سازمان مدیریت میادین بدون بهره مندی از هیچ رانتی در رقابت با سازمان ها و نهادهای دیگر در جذب شهروندان موفق بوده است. وی در پایان با تاکید بر وظیفه شهرداری در حمایت از حقوق شهروندان، به ویژه اقشار آسیب پذیر گفت: توجه به حقوق شهروندان و اقشار آسیب پذیر از دستورات مقام معظم رهبری و اهداف دکتر نجفی، شهردار تهران است، بنابراین از سازمان مدیریت میادین انتظار میرود برای تامین نیازهای شهروندان در شب عید تدابیر لازم را بهتر از سال گذشته اتخاذ و اجرایی نماید. در ادامه این مراسم، مهندس عبدالحسین رحیمی، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، به ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد سازمان مدیریت میادین در سال جاری پرداخت و افزود: بیش از 50 بازار در سال جاری ساخته شده است که ساخت این بازارها، نه تنها با کاهش هزینه همراه بوده، بلکه در زمان و سرعت ساخت هم با کاهش چشمگیری روبرو بودیم.