حداکثر تامین نیاز بازار داخلی راهبرد گروه صنعتی فولاد
افزایش ۲۵درصدی عرضه محصولات فولاد مبارکه به بازار داخلی
امسال عرضه محصولات شرکت فولادمبارکه اصفهان به بازار داخلی ۲۵درصد افزایش یافت.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، ضرورت تامین حداکثر نیاز بازار داخلی با افزایش تولید و اولویت دهی این بازار به صادرات را راهبرد اصلی این گروه صنعتی بیان کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار میلیون و 829هزار تن انواع محصولات فولادی تخت به بازار داخلی عرضه شده که 25درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.
محمود اکبری یکی از دستاوردهای بزرگ صنعت فولاد کشور را افزایش تولید وعرضه محصولات در داخل کشور وکاهش واردات این محصولات دانست و گفت: پارسال چهار میلیون و 718هزار تن محصول فولادی با رشد 42درصدی از شرکت فولادمبارکه به بازار داخلی عرضه شده است.
شرکت فولادمبارکه اصفهان با ظرفیت تولید سالانه هفت میلیون و 500هزار تن تولیدکننده نیمی از محصولات فولادی کشور است.