1888 ؛ رفع سدمعبر بیشترین خواسته تهرانی ها از شهرداری
معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: بیشتر مطالبه شهروندان تهرانی در تماس با سامانه 1888 در مورد رفع سد معبر چه از نوع صنفی، بساط گسترها و تخلفات ساختمانی است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ حسن رباطی با اشاره به بیشترین درخواست شهروندان تهرانی از سامانه 1888 اظهار کرد: با توجه به اهمیت ارتباط بین شهروندان و مدیریت شهری، طبق روال سال های گذشته، مدیران شهری با حضور در سامانه 1888 پاسخگوی سوالات و درخواست های شهروندان هستند. وی با اشاره به شعار شهردار تهران مبنی بر شهروند پرسشگر و مدیران پاسخگو، گفت: تماس شهروندان در این معاونت ثبت و دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی در جهت رفع مشکلات شهروندان صادر می شود. معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به بیشترین مطالبات شهروندان از مسئولان شهرداری، تصریح کرد: مطالبه شهروندان اغلب در مورد رفع سدمعبر چه از نوع صنفی و چه مصالح ساختمانی، بساط گسترها و تخلفات ساختمانی بوده است. رباطی با اشاره به نحوه پیگیری مطالبات و درخواست های شهروندان گفت: بخشی از موارد مطرح شده نیاز به بررسی کارشناسی دارد و زمان بر است. بخش دیگر نیز در حوزه اجرایی و عملیاتی است که بلافاصله به واحدهای ذیربط ارجاع داده شد و پاسخ نیز از طریق سامانه 1888 به شهروندان اعلام می شود. وی با بیان اینکه مسائل مربوط به سد معبر جز وظایف ذاتی حوزه معاونت خدمات شهری و شرکت شهربان است، خاطر نشان کرد: در مورد موضوع سدمعبر وانت بارها نیز جلسات مستمری با دستگاه های مختلف مانند راهور برگزار کرده ایم تا خودروهای متخلفی که باعث اشغال خیابان و تاثیر منفی بر بار ترافیکی می شود، اعمال قانون بشود.