پست بانک توانسته حضور موثری در مناطق روستایی و کم برخوردار داشته باشد
مدیرعامل پست بانک با اشاره به استقبال مشتریان و مسوولان باجه های بانکی از اپلیکیشن موبایلی سکه همراه پست بانک ایران گفت: پست بانک بعنوان بزرگترین خردهبانکدار کشور با تعامل دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه های روستایی و با حمایت دولت و مجلس توانسته حضور موثری در مناطق روستایی و کم برخوردار داشته باشد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خسرو فرحی با اشاره به ماهیت این بانک بعنوان بانک توسعهای و تخصصی حوزه ICT و بزرگترین خرده بانکدار کشور گفت: تامین سرمایه درگردش حوزههای IT ،ICT ، دانش بنیانها، کشاورزی، دامداری، منابع طبیعی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و اعطای تسهیلات به طرح های دارای توجیه اقتصادی و اشتغالروستائی از مهمترین اقداماتی است که این بانک درراستای قانون حمایت از تولید، توسعه و اشتغال برمی دارد.
وی با اشاره به استقبال مشتریان و مسئولان باجه های بانکی از اپلیکیشن موبایلی سکه همراه پست بانک ایران و رشد روزافزون تراکنش های آن افزود: این نرم افزار کاربردی و رایگان موجب تسهیل در انجام عملیات بانکی مشتریان و ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک در روستاها شده و علاوه بر آن درآمد باجه های بانکی را افزایش داده است.
فرحی ؛ دریافت مجوزهای لازم از بانک مرکزی و تطبیق فعالیت باجههای خدمات بانکی روستایی با استانداردهای آن بانک را نقطه عطفی برای ارتقاء عملکرد باجه ها و تحقق منابع سپرده ای بانک دانست و اظهار کرد: این بانک به عنوان بزرگترین خردهبانکدار کشور با تعامل و هم افزایی با دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه های روستایی و با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی توانسته است حضور موثری در مناطق روستایی و کم برخوردار داشته باشد که در همین راستا 34 هزار حساب توسط دهیاری های در این بانک جهت خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر روستائی افتتاح شده است.
مدیر عامل پست بانک با اشاره به تلاش مضاعف تمامی کارکنان در تعمیق جایگاه توسعه ای و تخصصی بانک در حوزه IT تصریح کرد: با توجه به درخواست شرکت های دانش بنیان جهت تامین مالی و سرمایه در گردش آنها باید توجه خود را به این امر معطوف کرده تا رسالت خود را درجایگاه فعلی بیش از پیش تثبیت کنیم.
وی با تاکید بر اهمیت پاسخگویی و بهبود کیفیت خدمات در راستای جلب رضایت ارباب رجوع بیانئ کرد: خوشبختانه تماس های مشتریان با واحد ارتباطات مردمی این بانک نشان از بهبود ارایه خدمات در سامانه جدید بانک شده است اما باید با ایجاد تغییرات و اصلاح فرآیندها در نرم افزار بانک و سامانه های پاسخگویی به مشتریان، تدابیر و اقدامات لازم برای توجه ویژه به ارباب رجوع صورت پذیرد.