بر اساس آمار هشت ماهه نخست سال96:
گلایه مندی شهروندان جنوب تهران کاهش یافت
مدیر سامانه نظارت همگانی 1888منطقه 20 از کاهش 3.9 درصدی میزان گلایه مندی در پیام های شهروندان این منطقه خبرداد.
به گزارش
خبرگزاري صداوسيما ، حمید رضا رمضانی مدیر سامانه 1888 شهرداری منطقه 20 با اعلام این مطلب گفت : سامانه نظارت همگانی شهرداری منطقه 20 در هشت ماهه نخست سال، از نظر رسیدگی کمی و کیفی ، جذب و آموزش ناظرین افتخاری ، اقدامات فرهنگی و اجتماعی ، تغییر سهم مهمترین مصادیق گلایه مندی شهروندان امتیاز 92.53 از 100 را کسب کرده است و حائز رتبه خیلی خوب شد .
رمضانی با اشاره به اینکه بر اساس آمار اعلامی ، تعداد کل پیامهای سامانه 1888 این منطقه 751 پیام بوده است گفت : وضعیت این منطقه به تفکیک نواحی و معاونتها و ادارات تابعه از نظر کمیت رسیدگی به پیامها 92.9 و از نظر کیفیت رسیدگی 92.1 اعلام شده است .
وی با بیان اینکه با مقایسه مهمترین مصادیق پیامهای مردمی در هشت ماهه 96 با مدت مشابه سال 95 ، میزان گلایه مندی 3.9 درصد کاهش داشته است تصریح کرد : سد معبر دستفروشان ، مزاحمت های صنفی و صنایع مشاغل مزاحم ، سد معبر اصناف ، نظافت شستشوی معابر از جمله مهترین مصادیق پیامهای شهروندان در این سامانه بوده است .