رئیس نمایشگاه کالاهای فرهنگی گفت: ما در بعد فرهنگی و تولید محصولات فرهنگی ایرانی - اسلامی فعالیت زیادی کرده ایم، اما در بعد اجتماعی آن خیلی فعالیت نکرده ایم و برای همین در سطح جامعه پیامهای فرهنگی هماهنگ را کمتر میبینیم.
وی افزود: امسال این فرصت را ایجاد کرده ایم تا تولید کنندگان در بخش ویژهای به شخصیت پردازی (برندینگ) بپردازند و در این بخش ۱۲۰ تولید کننده به ارائه محصولات خود پرداخته اند.
شهرام نیا گفت: بخش ویژهای در نمایشگاه هم به مغایرتهای فرهنگی اختصاص دارد تا نشان دهیم که با وجود تولیدات خوب، در سطح جامعه از این تولیدات کمتر استفاده شده است.
وی ضمن اشاره به این که در این دوره نمایشگاه، دستگاههای مختلف با هم همکاری میکنند افزود: شهرداری تهران و سازمان استاندارد در این دوره نمایشگاه همکاری خوبی داشته اند و به نظر میرسد نمایشگاه امسال محلی برای تبادل فرهنگی است.
شهرام نیا گفت: در نمایشگاه امسال ۱۴ نشست تخصصی هم برای متخصصان برگزار میشود تا به صورت کارگاههای آموزشی به مخاطبان آموزشهای لازم داده شود.
سومین نمایشگاه کالاها و محصولات فرهنگی از فردا تا ۱۷ دی در بوستان گفتگو برپاست.