پاسخ استاندار به مردم در مرکزسامد یزد
اين تماس ها در موضوعات مختلف و اغلب شکايات و درخواست هايي از ادارات و دستگاههاي دولتي اعلام شد .
به گزارش
خبرگزاری صدا وسیما ,مسئول سامانه الکترونيکي ارتباط مردم با دولت گفت: استاندار یزد با حضور در مرکز ارتباط الکترونيکي دولت و مردم يا سامد شخصا به برخي تماس هاي تلفني مردم پاسخ داد
بابایی افزود: اين تماس ها در موضوعات مختلف و اغلب شکايات و درخواست هايي از ادارات و دستگاههاي دولتي بود که استاندار با شنيدن آن , دستور لازم براي بررسي و رفع آن صادر کرد.
وی اشاره کرد : سامانه سامد در حال حاضر روزانه حدود 70 تماس تلفني در موضوعات مختلف دارد که بعد از ارزيابي و بررسي توسط کارشناسان اين مرکز براي رسيدگي به دستگاهها و ادارات مربوطه ارجاع ميشود .
مسئول سامانه الکترونيکي ارتباط مردم با دولت گفت : از حدود يک ماه قبل با برنامه ريزي هاي صورت گرفته همه مديران و مسئولان استان بايد دو روزدر هفته در اين مرکز پاسخگوي تماس هاي مردمي باشند.