27نوع خدمات غیرحضوری به مشترکان برق زنجان ارائه می شود.
به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز زنجان ؛ مدیرعامل شرکت برق زنجان گفت:مهمترین این خدمات شامل همه خدمات فروش انشعاب برق و تغییر قدرت ،خدمات مشترکان وصورتحساب و قبض است.
علیزاده اهداف این طرح را کاهش مراجعه حضوری، افزایش کارائی و بهره وری منابع انسانی، ارائه خدمات بدون مرز در محدوده شرکت، مکانیزه کردن پاسخگوئی به مشترکان و متقاضیان برق،دریافت نظرسنجی مکانیزه از مشترکان و متقاضیان، ارتقاء رضایت مندی مشترکان اعلام کرد.
وی افزود: مشترکان برای دریافت این خدمات به نشانی اینترنتی www.zedc.ir مراجعه کنند.
در استان زنجان بیش از422 هزار مشترک خانگی و بیش از هزار مشترک صنعتی و تجاری وجود دارد.