در بازدید سرزده گروه خبری صدا و سیما روند رسیدگی به کار ارباب رجوع در شهرداری یاسوج به تصویر کشیده شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، شهرداری یکی از دستگاههایی است که ارباب رجوع زیادی دارد و روزانه نزدیک به ۳۰۰ نفر به این دستگاه مراجعه میکنند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری یاسوج گفت: بیشترین مراجعات و مشکلات مردم مربوط به ساخت و سازها، کاربری، رعایت معابر شهری، رعایت ضوابط شهرسازی و فنی است.
ذبیح الله رمضانی افزود: عمده دلیل مراجعه مردم به شهرداری به دلیل استعلام نگرفتن قبل از انجام معاملات
وی بیان کرد: پس از معامله وقتی فرد برای صدور سند یا دریافت خدمات مختلف به شهرداری مراجعه میکند که مشخص میشود آن ملک دارای تخلف است و از نظر قانونی امکان صدور سند و ارائه خدمات به مالک جدید وجود ندارد.
بر اساس این گزارش منطقه چشمه نباتی یاسوج هم مراجعه کنندگان و معترضان زیادی داشت، مالکان این منطقه طبق مصوبه کمیسیون ماده ۵ باید ۲۰ درصد از ملک خود را به شهرداری واگذار میکردند تا سند و خدمات دریافت کنند که بسیاری از مالکان، مخالف واگذاری ۲۰ درصد و به این موضوع معترض بودند.
همچنین برخی از مردم، از حضور نداشتن بعضی ازکارشناسان، کندی رسیدگی به کار ارباب ارجوع و قوانین دست و پا گیر اداری در شهرداری گلایههایی داشتند.
گروه خبری خبرگزاری صداوسیما(شبکه دنا) به صورت مستمر و سر زده از دستگاهها و ادارات مختلف بازدید میکند و نظر مردم در خصوص روند کار و میزان رضایتمندی آنها و رسیدگی دستگاه مربوطه به کار ارباب رجوع را جویا میشود.
بازدید سر زده گروه خبری از شهرداری یاسوج+عکس بازدید سر زده گروه خبری از شهرداری یاسوج+عکس بازدید سر زده گروه خبری از شهرداری یاسوج+عکس بازدید سر زده گروه خبری از شهرداری یاسوج+عکس بازدید سر زده گروه خبری از شهرداری یاسوج+عکس بازدید سر زده گروه خبری از شهرداری یاسوج+عکس بازدید سر زده گروه خبری از شهرداری یاسوج+عکس بازدید سر زده گروه خبری از شهرداری یاسوج+عکس بازدید سر زده گروه خبری از شهرداری یاسوج+عکس