مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: ۴۰۰ سازه تبلیغاتی شهر تهران به تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف اختصاص داده شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ عیسی علیزاده امروز در مراسم رونمایی از طرحهای کمپین مفهومی بزرگ «همه واقف باشیم» در سازمان اوقاف با اشاره به سومین همکاری مشترک سازمان زیباسازی شهرداری تهران و سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: یکی از مهمترین رسالتهای سازمان زیباسازی شهرداری تهران، فرهنگ سازی برای شهروندان در جامعه است که در این راستا، در دهه وقف سومین برنامه مشترک ما و سازمان اوقاف برای تبلیغ سنت حسنه وقف در سطح شهر تهران و در مرحله بعد در سطح کشور اجرایی میشود.
وی گفت: در سازمان زیباسازی شهرداری تهران شورای تخصصی تشکیل شده تا با توجه به اهداف تعیین شده از فضای مناسب موجود به بهترین نحو استفاده شود و در این خصوص کارگاه ۳ روزهای در شهر شیراز با حضور هنرمندان برگزار شد و مفاهیم، طرحها و پیامهای استخراج شده برای تبلیغ امر وقف در ۴۰۰ سازه در معرض دید مردم قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با ابراز خرسندی از همکاری با سازمان اوقاف بر استمرار آن در آینده تاکید کرد و افزود: تبیین سنت حسنه وقف به شهروندان از طریق زبان هنر، انجام دادن کارپژوهشی، همکاری در قالب اجرای کمپینهای تبلیغی و جلوگیری از پراکنده کاری از اهداف عمده برای تبلیغ فرهنگ وقف از سوی سازمان زیباسازی در حال حاضر به شمار میرود.