مدیر عامل امدادخودروسایپا ضمن بازدید از پایگاه های ثابت و سیار ویژه طرح اربعین بر کیفیت خدمت رسانی به زائران سید و سالار شهیدان تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ بهزاد پناهی در حاشیه بازدید از واحد های امدادی حاضر در مسیرهای منتهی به مرز عراق گفت: گروه خودروسازی سایپا ضمن تاکید بر همراهی همیشگی هموطنان و اجرای طرح های خاص، ارائه خدمات رایگان امدادی در این مسیرها را وظیفه خود می داند.
وی افزود: در این طرح 13 روزه که 11 آبان آغاز شده است 48 پایگاه ویژه، علاوه بر ناوگان سراسری در مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، قصر شیرین، شلمچه و چزابه حضور دارند.
پناهی پس از حضور در پایگاه های ثابت و سیار استان های همجوار با عراق گفت: طرح اربعین حسینی بسیار اهمیت دارد و شرکت های سایپایدک، امدادخودرو سایپا، انجمن های صنفی استانی نمایندگی های مجاز، امدادگران و نمایندگی های کشیک ثابت و سیار به خوبی به وظایف خود عمل می کنند و آمادگی لازم را برای ارائه خدمات امدادی به تمامی زائران دارند.
وی در ادامه گفت: گروه های تخصصی کنترل و نظارت متشکل از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، روساء و کارشناسان به منظور نظارت بر اجرای مطلوب طرح در تمام مدت در مرزهای جنوبی کشور حضور فعال دارند.
مدیرعامل امدادخودروسایپا تصریح کرد: مشتریان میتوانند زائر کارت گروه خودروسازی سایپا را از نمایندگیهای سایپا و پایگاه های امداد خودرو سایپا دریافت کنند و از خدمات امدادی حمل و نقل رایگان خودرو در صورت بروز نقص فنی یا تصادف بهرهمند شوند.
شماره تماس 096550 به صورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به هموطنان خواهد بود.
حرکت در مسیر تعالی نیازمند دگردیسی است
مدیرعامل سایپایدک هم در نشست خود ارزیابی تعالی سازمانی در جمع معاونین، مدیران و ارزیابان تاکید کرد: تعالی یک جایزه نیست که برخی تصور میکنند، بلکه یک دگردیسی است و حرکت به سوی کمال بی پایان است.
بنابر گزارش سایپا نیوز ؛ علیشاهی گفت : ارزیابان سفیران و پیکهای ارزیابی هستند تا واقعیتها را به سازمان نشان دهند.
وی افزود: ارزیابی مانند آیینهای است که بر اثر نتایج آن، در سازمان حقیقت خود را ببینیم.
مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: با وجود تمام گرفتاریها و محدودیتها سعی کردیم حرکات پراکنده نداشته باشیم و در قالب مدل؛ فعالیتهایمان را سازماندهی کنیم.
وی یادآور شد: فارغ از اینکه نتیجه ارزیابی چیست؟ میخواهیم به تفسیر درستی از سازمان برسیم و اولویتهای خودمان را بر پایه آن تنظیم کنیم.
علیشاهی افزود: حضور در جایزه ملی تعالی سازمانی فرصتی برای نگاه به سازمان از بیرون است؛ چراکه سایپایدک یک سازمان یاد گیرنده است. باید در ارزیابیهای متعددی که در طول سال انجام میشود ضمن انجام اقدامات مراقبتی، فرصتها را دریابیم تا به تعالی سازمانی برسیم.
مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: در ارزیابیها، عملکرد سازمان به چالش کشیده میشود، به همین دلیل باید پس از پایان ارزیابی، بتوانیم تجارب خوبی کسب کنیم تا در برنامهریزیها و تدوین شاخصها مورد استفاده قرار گیرد.
وی سایپایدک را یک سازمان پویا و رو به رشد توصیف کرد و گفت: این سازمان همواره برای دریافت استانداردها همت گماشته است چراکه مجموعه کارکنان ما بر این باور هستند که باید در ارائه خدمات با کیفیت همواره در اولویت باشند.
علیشاهی در پایان با تبریک افزایش رتبه رضایتمندی مشتریان سایپا در ارزیابی ISQI، این موفقیت را مرهون حمایتهای مدیرعامل گروه سایپا، تلاش مدیران، کارکنان و همت شبکه خدمات پس از فروش دانست و گفت: دو عامل نیروی انسانی متخصص و شبکه توانمند، زمینه رشد و حرکت به سوی تعالی را فراهم میکند و سایپایدک با برخورداری از این دو عامل، موفق به افزایش رتبه رضایت مشتریان شده است.