سامانه خدمات غیرحضوری مشترکین در شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: این سامانه با هدف کاهش مراجعات حضوری مردمی، تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان و تحقق دولت الکترونیک راه اندازی شده است و شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.chb-edc.ir از خدمات و قابلیت های آن بهره مند شوند.
مجید فرهزاد افزود: خدمات مختلف فروش و پس از فروش انشعاب برق در این سامانه ارائه شده و نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان و مشترکین نیست.
وی گفت: همه مراحل اجرای فرایندها مانند شماره درخواست، اعلام زمان بازدید محل، اعلام هزینه به همراه شناسه قبض و پرداخت با استفاده از پیام کوتاه به مشترک اطلاع رسانی می شود و مدارک مورد نیاز را مأمور بازدید محل در حین بازدید از مشترک دریافت خواهد کرد.
فرهزاد افزود: خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از طریق تلفن پاسخگوی 121 و دفاتر پیشخوان دولت قابل دسترسی است.