سیزده روز مانده به برگزاری انتخابات،تب وتاب انتخاب در بین مردم بالا گرفته است. موضوعی که در شبکه های اجتماعی به نوعی دیگر دیده می شود.
به
گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، کمتر از دو هفته مانده به انتخابات هر روز
نظر سنجی های متفاوتی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر می شود.
اما این نظرسنجی های اینترنتی درخصوص انتخابات تا چه اندازه به واقعیت نزدیک هستند؟
نظرسنجی هایی های که انجام آن اصول و قاعده ای دارد.
دکتر بهمن کرد عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد می گوید: سئوالات نظرسنجی انتخابات باید استاندارد و برای همه اقشار مردم قابل درک و فهم باشد تا همه با سطح تحصیلات مختلف بتوانند به آن پاسخ دهند.
کمترازیک هفته به آغازتبلیغات شوراها باقی مانده است،تبلیغاتی که باید بر اساس و مبنای قانون باشد.