سهم 36 درصدی موضوعات حمل و نقلی در پیام های شهروندان
معاون سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل و ترافیک: بیشتر تماس ها با سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران (1888)مربوط به حمل و نقل است.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما، معاون سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل و ترافیک با اعلام اینکه از مجموع 401 هزار تماس با سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران (1888) در 10 ماه نخست سال جاری، موضوعات حمل و نقلی با سهمی بالغ بر 36 درصد از کل پیام ها، بیشترین تماس های شهروندان را به خود اختصاص داده است.
علیرضا سعادتمند با اعلام اینکه البته در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، پیام های شهروندان در حوزه حمل و نقل و ترافیک کاهش یافته، تأکید کرد: از مجموع پیام های ارجاع شده به حوزه های اجرایی، 95 درصد پیام ها مورد رسیدگی و پاسخگویی قرار گرفته و 5 درصد پیام ها نیز در دست بررسی و اقدام است.
معاون حمل و نقل و ترافیک سازمان بازرسی شهرداری تهران در پایان با تأکید بر اینکه سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران با شماره چهار رقمی 1888، آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات شهروندان است، خاطرنشان کرد: به شهروندان عزیز این قول را می دهیم که پیام های آنها در حوزه حمل و نقل و ترافیک در اسرع وقت مورد بررسی قرار گرفته و بلافاصله به منظور رسیدگی به واحدهای مربوطه ارجاع داده می شود و تا دریافت نتیجه نهایی مورد پیگیری قرار می گیرد.