روزانه 250 مزاحمت تلفنی در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان ثبت می شود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان گفت: روزانه حدود 500 تلفن به مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان می شود که حدود 250 مزاحمت تلفنی است. امیر حسین اسدی افزود: مزاحمت های تلفنی باعث مشغول شدن تلفن های اورژانس و کند شدن روند خدمات رسانی به حادثه دیدگان می شود. رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان گفت: امسال بیش از 43 هزار مزاحمت تلفنی در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان ثبت شد.