انسجام ملی و امیدآفرینی، راهبرد اصلی رسانه ملی
معاون سیاسی سازمان صدا وسیما: وحدت و انسجام ملی، امید آفرینی و پرهیز از شکل گیری فضای انتخاباتی زود هنگام، از راهبردهای اصلی رسانه ملی است.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما، مجید آخوندی در نشست معاونان خبر مراکز استانها در اصفهان با اشاره به انتخابات سال 96، به تبیین بایدها و نبایدها در ماههای آینده پرداخت.
معاون سیاسی سازمان صداو سیما با اشاره به سرعت بالای تحولات در فضای مجازی و لزوم حضور موثر و جدی رسانه ملی در فضای مجازی و تولید محتواهای اثر گذار در این عرصه گفت: تبیین و استدلال منطقی و با بیان روز و مستندهای خبری اصلی ترین سیاست رسانه ملی در تولید محتوای فضای مجازی و شبکه های ملی و استانی است.
اقای اخوندی با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات ومشکلات مردم به عنوان یکی از رسالتهای اصلی صدا و سیما گفت: در پیگیری مطالبات مردمی، خط قرمز رسانه ملی، سیاه نمایی است و پیگیری مشکلات مردم باید منجر به امید آفرینی شود.
معاون سیاسی رسانه ملی، اقتصاد مقاومتی دستور کار اصلی صدا و سیما در سالهای اخیر بویژه در سال 95 بیان کرد و افزود: باید در برنامه ها و گزارشها و اخبار شبکه های ملی و استانی، پیگیری تحقق اقتصاد مقاومتی همچنان در دستور کار و جدی باشدو همچنین باید اقدامات دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی به اطلاع مردم رسانده شود.
آخوندی همچنین با اشاره به شرایط حساس و پیچیده منطقه و گسترش نا امنی درمنطقه غرب آسیاگفت: جمهوری اسلامی ایران تنها نقطه امن و با ثبات در میان آتش نا امنی منطقه است و باید با حفظ هوشیاری در برابر توطئه های جبهه استکبار نعمت امنیت و آرامش کشور را در هر مناسبتی به مردم یادآوری کرد.
همایش معاونان خبر مراکز صدا وسیمای استانها با محوریت سیاست های رسانه ملی در انتخابات ریاست جمهوری 96 صبح امروز در اصفهان اغازشد.
برگزاری کارگروه های ویژه مستندهای خبری و گزارش های خبری،صفحات استانی خبرگزاری صدا و سیما و برنامه های آینده خبرگزاری صدا وسیما در فضای مجازی از جمله برنامه های این نشست یک روزه است.
این همایش تا عصرامروز ادامه دارد.
انسجام ملی و امیدآفرینی، راهبرد اصلی رسانه ملی
انسجام ملی و امیدآفرینی، راهبرد اصلی رسانه ملی
انسجام ملی و امیدآفرینی، راهبرد اصلی رسانه ملی
انسجام ملی و امیدآفرینی، راهبرد اصلی رسانه ملی
انسجام ملی و امیدآفرینی، راهبرد اصلی رسانه ملی
انسجام ملی و امیدآفرینی، راهبرد اصلی رسانه ملی