ثبت بیش از 8 هزار درخواست مردمی در سامانه سامد هرمزگان
امسال 8 هزار و 529 درخواست مردمی در سامانه سامد هرمزگان به ثبت رسیده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ؛ استاندار هرمزگان امروز با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت در بندرعباس در حالیکه پاسخگوی درخواستهای مردمی بود گفت : از این شمار بیش از 300 مورد از تماسها پیگیری شد و به نتیجه رسیده است.
جاسم جادری افزود : امروز نیز در یک نشست سه ساعته 22 تماس با این سامانه برقرار شد و مردم از شهرستانهای مختلف مشکلات و درخواستهای خود را مطرح کردند.
بیشتر درخواستهای مردم در بخشهای آب روستایی ، مسکن مهر ، روشنایی معابر ، مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستاها ، طرحهای هادی روستایی بود.
استاندار هرمزگان گفت : این سامانه وسیله ارتباطی مردم با مسئولان است که نیازهای ، درخواستها و مشکلات مردم را رسیدگی و پیگیری می کند.
جادری افزود : درخواستهای مردمی پس از تماس با شماره تلفن 111 به دستگاههای اجرایی مربوطه ارجاع داده می شود.
وی گفت : 10 روز هم مدت زمان رسیدگی و پاسخ به درخواستهای مردمی است.