همه شهرهای اقماری و جدید کشور باید به مادرشهرها متصل شوند.
به گزارش خبرنگار خراسان رضوی، خبرگزاری
صدا و سیما، معاون وزیر راه و شهرسازی امروز در بازدید از عملیات اجرایی قطعه سوم
محسن نریمان ابراز امیدواری کرد: با اجرای قطعه سوم قطار شهری زمینه حمل و نقل آسان و سریع بین گلبهار و مشهد ایجاد شود.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در رابطه با نوع پرداخت هزینه ها گفت: نوع پرداخت 60 درصد تهاتر و 40 درصد نقدی است که نوعی از اجرای اقتصاد مقاومتی به حساب می آید چرا که از امکانات بالقوه استفاده شده است.
مدیر اجرایی طرح قطار مشهد - گلبهار هم به تشریح پیشرفت طرح خط سه قطار برقی گلبهار- مشهد پرداخت و افزود: مسیر مترو آزادسازی شده و شرکت عمران آن را برای مناقصه آماده کرده است.
محمد گریبانی افزود: طول مسیر قطار مشهد –گلبهار 40 کیلومتر بوده که با 6 کیلومتر افزایش به چناران رسیده است و پیشرفت فیزیکی قطعه اول 78 درصد و قطعه دوم 90 درصد بوده است.
مدیر اجرایی طرح گفت: مبلغ قرارداد برای قطعه سوم 280 میلیارد ریال تعیین شد و بعد از برگزاری مناقصه به شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی سپرده شد.