پیشگامی بازار و ارائه خدمات مشتری پسند دو اولویت مهم بانک ملی
مدیرعامل بانک ملی گفت : مشتریان عضوی از خانواده بزرگ بانک ملی ایران هستند که درطی سالیان طولانی همراه و همگام این بانک بودهاند.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما ، محمد رضا حسین زاده ، اساسیترین عامل رشد و توسعه بانکها را مشتریان آن خواند و گفت : در طول سالیان متمادی مدیران و خدمتگزاران بسیاری به این بانک آمده و رفتهاند اما ثابت قدمترین عضو این مجموعه بزرگ، مشتریان وفادار آن بوده اند.
وی با اشاره به چشمانداز مثبت بانک ملی ایران افزود: تلاش بر این است که با روانسازی و بهینه کردن امور و بالا بردن توان تسهیلات دهی در بخشهای تولیدی و صنایع کوچک و متوسط، رضایت حداکثری مشتریان کسب شود.
حسین زاده با بیان اینکه عصر امروز، عصر نیازها و خواستههای مشتریان است، افزود: سنجش تمام جنبههای مثبت و منفی بازار و رصد دائمی آن، تصمیمگیری صحیح و سریع در این زمینه و هدفگذاری و پیشبینی آینده بازار از ملزومات بانکداری موفق است.
شناخت ذائقه و سلیقه مشتری در طراحی محصول از دیگر مواردی بود که وی بر آن تاکید کرد.
مدیر عامل بانک ملی ایران با عنوان اینکه در عصر حاضر نیازهای مشتریان متنوع شده است، گفت: برای ارائه سرویس بهتر به مخاطبان، یک بانک علاوه بر بحث آینده پژوهی و شناخت نیاز مشتریان در آینده باید سعی در برآورده کردن منافع مشتریان داشته باشد.
وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آینده بانکداری با وجود رشد سریع فناوری در بین مردم و با ظهور شبکههای اجتماعی چه خواهد بود، به تشریح مسائل پیرامون آن پرداخت.
حسین زاده با بیان اینکه در آینده، صنعت بانکداری به سمت بانکداری بدون شعبه خواهد رفت، اظهار داشت: لازم است تصمیمگیریهای ما در این راستا باشد تا در آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم.
وی پیشگامی بازار، ارائه خدمات مشتری پسند با کیفیت بالا، ارتقای سودآوری، کارآمد کردن شبکه بینالمللی، افزایش بهرهوری، تبدیل بانک به سازمانی چابک و انعطافپذیر و ارتقای سطح توسعه منابع انسانی را از اهداف استراتژیک بانک ملی ایران اعلام کرد.
افتتاح ساختمان جدید بانک ملی ایران در فرودگاه شیراز
همزمان با ایام دهه کرامت و ولادت با سعادت امام هشتم شیعیان، ساختمان جدید بانک ملی ایران در فرودگاه شیراز با حضور برات کریمی عضو هیأت مدیره بانک افتتاح و رسماً مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
در این مراسم اصلان کریمی مدیر امور منطقه دو کشور، ذاکری مدیر امور مجلس، شفیعی مدیر امور اعتباری ، بدیعی مدیر کل فرودگاههای استان فارس ، بذرافشان رئیس و دیگر مسئولان اداره امور شعب استان حضور داشتند.
عضو هیأت مدیره با اشاره به لزوم بستر سازی مناسب جهت حضور مقتدرانه و همه جانبه بانک ملی ایران در راستای خدمت رسانی به مردم شریف، خاطرنشان کرد: تمامی شعب بانک ملی ایران بایستی نقش خود را بعنوان همراه و خدمتگزار اقشار مردمی به درستی ایفا کنند.
کریمی نقش شعب بانک ملی ایران مستقر در فرودگاههای کشور را مهم توصیف کرده و افزود: این شعبهها باید خدمات ارزی مطلوب را به گونه ای ارائه نمایند که رضایت خاطر مسئولین فرودگاهی و مشتریان را فراهم آورد.
عضو هیأت مدیره همچنین در جمع همکاران اداره امور شعب استان فارس حضور یافته و در یک فضای صمیمی به بررسی نقطه نظرات و مسائل مطروحه پرداخت. وی ضمن تأکید بر تأمین مالی واحدهای تولیدی و مشارکت مستمر در فعالیت های اقتصادی و تجاری، افزود: بانک ملی ایران با هدایت منابع مالی به سمت و سوی تولید و تمرکز بر صادرات تولیدات داخلی، زمینه های اشتغال، طراوت و شکوفایی اقتصادی را در جامعه فراهم می آورد و این امر ، مهمترین رسالت بانک ملی ایران بعنوان بزرگترین بانک دولتی در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
در ادامه جلسه همکاران اداره امور شعب استان فارس به بیان پرسشهای خود پرداخته و عضو هیأت مدیره و هیأت همراه پاسخهای لازم را ارائه کردند.
عضو هیأت مدیره همچنین از شعبه کوثر شیراز بازدید کرده و توصیه های لازم در جهت بهبود فرایند کاری را ارائه کرد.