مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بانک ملی ایران در کرمانشاه تاکید کرد : دغدغه اول کشور رونق کسب و کار و اشتغال است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ حسینزاده با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان زرخیز کرمانشاه، این سفر را برای رشد و شکوفایی استان ، فرصتی مغتنم شمرده و ابراز امیدواری کرد که مردم خونگرم استان از برکات تصمیمگیریهای این سفر مهم بهرهمند شوند.
وی ضمن ابراز خوشحالی از حضور خود در سرزمین جوانمردان و در جمع صمیمی همکاران استان کرمانشاه، این استان و مردمان آن را مدافعان و پاسداران مرزهای کشور بزرگ ایران دانسته و رشادتهای آنان در طول دوران دفاع مقدس و یاد شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی را گرامی داشت.
مدیرعامل بانک یکی از دغدغههای اصلی کشور را رونق کسب و کار و اشتغال توصیف کرده و با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی دولت در راستای اقتصاد مقاومتی، حمایت از صنایع کوچک و متوسط بوده، بر اشتغالزائی و شکوفایی اقتصادی و مراودات تجاری با دیگر کشورها و صادرات به آنها خصوصاً با همسایگان تأکید کرد.
رئیس شورای هماهنگی مدیران عامل بانکهای دولتی با اشاره به موضوع حقوق های غیرمتعارف بیان داشت: بررسیهای دستگاههای نظارتی حاکی از این است که عموماً بانکهای دولتی، منضبط و قانونمند بودهاند و البته بانک ملی ایران از لحاظ پایبندی به قانون یکی از شاخصترینها میباشد.
وی افزود: از آنجائی که هرکدام از بانکها به شیوهها و سلایق گوناگون نسبت به اعطای تسهیلات رفاهی به همکاران خود اقدام می کردند، مشکلاتی پیش آمد و دولت محترم درصدد است تا نسبت به ساماندهی و یکنواختی آن اقدام کند.
در دستورالعملی از همه بانکها خواسته شد تا اعطای تسهیلات رفاهی به همکاران را به طور موقت متوقف کنند تا راهکار و آئیننامه جدیدی برای همه بانکها تنظیم و ابلاغ شود، به همین منظور برای دفاع از حق و حقوق همکاران گرانقدرمان جلسات متعدد و فشردهای با مقامات وزارت امور اقتصادی و دارائی، بانک مرکزی و سازمان مدیریت و برنامهریزی داشتهایم و بسیار امیدواریم که به زودی آئیننامه جدید ابلاغ شود تا نگرانی همکاران مرتفع شود.
مدیر عامل با بیان اینکه در کنار حمایت از اشتغالزائی و تولید، معیشت، رفاه و درمان همکاران تلاشگرمان از دغدغههای اصلی مدیر عامل و هیأت مدیره بانک است، افزود: شأن و منزلت کارمندان بانک ملی ایران بسیار بالا بوده و همواره با عزت در جامعه زندگی کردهاند و به جهت مردمی بودن و با مردم بودنشان و همچنین تکریم و خدمت صادقانه به آنها، همواره مورد احترام ایشان بوده و خواهند بود.
مدیر عامل در ادامه اظهار داشت: بانک ملی ایران متعلق به تکتک مردم ایران است و لذا خدمت کردن در آن افتخاری بس بزرگ میباشد، به همین جهت ما کارکنان بانک ملی ایران هویت خود را مدیون این بانک بزرگ مردمی میدانیم و به آن میبالیم. مدیر عامل و هیأت مدیره نیز از دل این بانک بزرگ برخواستهاند و لذا خود را متعهد به خدمت به مردم و همکاران میدانند.
حسینزاده در ادامه از همکاران درخواست کرد برای جذب منابع، حداکثر تلاش خود را بکارگیرند و در همین رابطه اظهار داشت: بانک ملی ایران به تلاش تکتک کارکنان نیاز دارد و لازم است رؤسای ادارات امور شعب با تشکیل تیمهای بازاریابی و نیز کارگروههای وصول مطالبات نسبت به وصول مطالبات معوق اهتمام نمایند تا در این عرصهها نیز بانک ملی ایران کارنامه درخشانی از خود به جا بگذارد.
وی گفت: بانک برای تحول و نوآوری در ارائه خدمات و سرویسهای بانکی بویژه بانکداری الکترونیک برنامههایی اساسی و زیربنایی دارد که به مرور در آینده تکمیل و رونمایی شده و شاهد آنها خواهیم بود.
در این سفر برات کریمی عضو هیأت مدیره ، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه یک کشور ، عباس شفیعی مدیر امور اعتباری و کاووس ایرج پور رئیس اداره کل پیگیری و وصول مطالبات مدیر عامل بانک را همراهی می کردند.