خدمت رسانی وزارت راه وشهرسازی با سامانه های شهرا و سامد
569 خدمت وزارت راه وشهرسازی به مردم با سامانه های الکترونیکی شهرا و سامد صورت می گیرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیرکل مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی در سفر به یاسوج گفت: این خدمات با 30 سامانه در دستگاه های مختلف وزارت راه و شهرسازی ارائه می شود که مردم، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را درباره عملکرد دستگاه های مختلف این وزارتخانه، گزارش می دهند و خدمات وزارت خانه هم اطلاع رسانی می شود .
علی بخش رستمی افزود : پارسال از سامانه سامد بیش از هزار و 600 مورد گزارش مردمی داشتیم که بیش از 75 درصد این گزارشات را پاسخگو بودیم .
وی اضافه کرد: حدود 60 درصد درخواستهای پارسال مردم ، مربوط به مسکن مهر و مشکلات آنها بود .
وی افزود : بررسی عملکرد در دستگاه های مختلف وزارت راه و شهرسازی برای حفظ حقوق شهروندی و سلامت اداری و اطلاع رسانی از خدماتی صورت می گیرد که این وزارتخانه ارائه می دهد.
علی بخش رستمی گفت:ماموریت وزارت راه و شهرسازی در بخش های چهارگانه حمل ونقل هوایی ، دریایی ، زمینی و ریلی در حوزه های شهرسازی ، ساخت ساختمانها و اماکن دولتی، مسکن مهر و نظام مهندسی است .
یکی ازمجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت سامانه الکترونیکی سامد در سراسر کشور است که مردم از سراسر ایران می توانند ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود از دولت را مطرح کنند.