تاکید مدیرعامل بانک سپه بر استمرار بهبود عملکرد و خدمات بانکی
مدیرعامل بانک سپه بر ضرورت استمرار بهبود عملکرد و خدمات بانکی تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما محمدکاظم چقازردی اظهار داشت : براساس نتایج بررسی دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی بر مبنای مفاد مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک سپه در زمینه ارتقای کیفیت خدمات دولتی در بین بانکهای دولتی کشور مقام اول را کسب کرده است.
وی افزود : عملکرد بانک های دولتی در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی به طور سالانه، با هدف سنجش، ارزش گذاری و قضاوت درخصوص عملکرد دستگاههای اجرایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه و با رویکرد معیارهای اثربخش، کارایی، اقتصادی و اخلاقی به منظور ارتقای کیفیت خدمات دولتی مورد ارزیابی قرار می گیرند.
وی افزود: براساس اعلام مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک سپه با کسب مجموع 86.9 درصد امتیاز در شاخص های عمومی و اختصاصی، مقام نخست، ارتقای کیفیت خدمات دولتی را به دست آورده است.
چقازردی اظهار داشت: بانک سپه در ارزیابی صورت گرفته در محورهای برنامه استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، برنامه صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری، برنامه مدیریت سرمایه انسانی و برنامه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل بانک سپه ضمن قدردانی از کارکنان این بانک، موفقیت حاصل شده را مرهون الطاف الهی و تلاش همکاران ساعی خود در بانک سپه بیان کرد.
وی همچنین پیش از این هم گفته است : واقعیت های اقتصادی کشور، تناسب و سنخیتی با پرداخت سودهای سپرده غیر متعارف در برخی از بانکها ندارد و لازم است در جهت کاهش نرخ سپرده ها همکاری و هماهنگی های لازم توسط بانک ها صورت پذیرد و بانک ها توافق انجام شده را که با شرایط اقتصادی کشور نیز همخوانی دارد به اجرا درآورند.
کاظم چقازردی اظهار داشت: طی چند سال اخیر برخی بازیگران غیرحرفه ای در نظام پولی کشور باعث شدند تا نرخ سود بانکی فراتر از واقعیت های اقتصادی تعیین شود. این نرخ های غیرواقعی قیمت تمام شده پول را برای بانکها به عنوان بازیگران اصلی نظام اقتصادی و عاملان اصلی توزیع منابع بالا برد.