افتتاح نمايشگاه بين المللي تبليغات و بازاريابي
دوازدهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات ، بازاريابي و صنايع وابسته در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار
خبرگزاري صدا و سيما ، در اين نمايشگاه بيش از 330 شرکت داخلي و خارجي از جمهوري اسلامي ايران و 12 کشور جهان حضور و مشارکت دارند.
در دوازدهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات ، بازاريابي و صنايع وابسته علاوه بر جمهوري اسلامي ايران، کشورهاي آلمان، ترکيه ،بلژٍيک،امارات متحده عربي،کره جنوبي،تايوان،هند، هنک گنگ، سريلانکا، چين، ايتاليا و اسپانيا نيز حضور دارند و تکنولوژي ها و خدمات مرتبط با حوزه تبليغات و بازاريابي رو به نمايش گذاشته اند.
معرفي بازارهاي جديد صادراتي، ارائه راهکارهاي چگونگي حفظ بازارهاي صادراتي، حمايت از صنعت تبليغات ، ارتقاي سطح کمي و کيفي و تبيين اهميت و جايگاه تبليغات بين افراد جامعه و بنگاههاي اقتصادي،آشنايي با تکنيک هاي بازاريابي و پيشبرد فروش، و ترويج و آموزش فرهنگ بازاريابي جهت موفقيت بيشتر در بازارهاي رقابتي؛ مهمترين اهداف برگزاري دوازدهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات،بازاريابي و صنايع وابسته است. نمايشگاه امسال نسبت به سال گذشته از لحاظ کيفي و تنوع محصول داراي رشد قابل توجه بوده و بخش شرکت ها، حضور شرکت کنندگان داخلي 20 درصد و شرکت کنندگان خارجي 100 درصد رشد يافته است.
دوازدهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات ، بازاريابي و صنايع وابسته در فضائي بالغ بر 22 هزار مترمربع و در سالن هاي شرقي نمايشگاه بين المللي تهران برپا شده است و در آن خدمات و صنايع تبليغات (محيطي ، محاطي ، ديجيتالي ورايانه اي)، تبليغات کالا ، محصولات وخدمات، تکنولوژي ديجيتال، انواع چاپ، تجهيزات و ملزومات چاپ،رسانه ها و وسايل ارتباط جمعي، فن آوري ارتباطات،علائم تبليغاتي، نشان هاي تجاري و فرهنگي،تبليغات کالاهاي صادراتي، فعـاليت هاي بازاريـابي و تحقيق در بازار،تکنيـک هاي بازاريابي و پيشبـرد فروش،شبکه هاي مجازي،تبليغات اينترنتي،تبليغات مخابراتي،ماشيـن هاي چاپ الکترونيکي، طراحـي بسته بنـدي و ديگير صنايع و خدمات مربط در معرض ديد مخاطبان قرار گرفته است.
نمايش اولين دستگاه چاپ روي پارچه،رونمائي از اولين برنامه بازاريابي اينترنتي روي کانال تلگرام ، رونمايي ازجديدترين دستگاه چاپ تبليغاتي روي خودرو، ارائه جديدترين برنامه نرم افزاري ارسال پيامک و نمايش اولين دستگاه چاپ پارچه با عرض 1.70 به طول نامحدود، برخي از برنامه هاي دوازدهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات ، بازاريابي و صنايع وابسته است برگزاري همايش مباني تحقيقات بازاريابي، برگزاري سه کارگاه آموزش تکنيک هاي تبليغات و پيشبرد فروش و حضور چند هيئت خارجي برخي ديگر از برنامه هاي جانبي اين نمايشگاه است.
بي شک در دنياي امروز نقش تبليغات و بازاريابي درعرصه اقتصادي غير قابل انکار است و آن دسته از بنگاه هاي اقتصادي مي توانند در گود رقابت باقي بمانند که بهترين و نوين ترين برنامه هاي تبليغاتي و بازاريابي را براي خود داشته باشند و بيترديد گذار موفق و ورود به عرصه هاي جهاني منوط به رشد و توسعه توان تبليغات و دانش بازاريابي است.
دوازدهمين نمايشگاه بينالمللي تبليغات،بازاريابي و صنايع وابسته از امروز تا 15 دي ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران آماده بازديد علاقه مندان است.