برگزیدگان نهایی جایزه ملی کیفیت در سال 1396 معرفی شدند
همزمان با سالروز تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزیدگان جایزه ملی کیفیت ICT در سال 96 معرفی شدند .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، امروز (دوشنبه) در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزیدگان نهایی جایزه ملی کیفیت در سال 1396 معرفی شدند. برگزیدگان حایز دریافت گواهینامه در پنج نوع «نشان سرآمدی و کاندید برای سطح تندیس INQA»، «اشتهار به کیفیت 4 ستاره»، «اشتهار به کیفیت 3 ستاره»، «اشتهار به کیفیت 2 ستاره» و «اهتمام به کیفیت» شدند. شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل) با محصول اینترنت پرسرعت ADSL2+ موفق به دریافت نشان سرآمدی و کاندید برای سطح تندیس INQA شد. موسسه فرهنگی دیجیتال طلایی جهانی معاصر با محصول سرویس های چند رسانه ای حایز دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت 4 ستاره شد. معاونت بانکداری الکترونیکی بانک آینده با محصول کلیه خدمات زیرساخت بانکداری الکترونیکی موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت سه ستاره شد. شرکت سفیر آبی آرام با محصول شامل خدمات مرکز ارتباط و مرکز تماس تخصصی، خدمات مشاوره ای، نرم افزارها و سخت افزارهای مرتبط حایز دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت 2 ستاره شد. شرکت حلما گستر خاورمیانه با محصول شامل سرویس ADSL موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت 2 ستاره شد. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با محصولی شامل صدور پروانه و نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات و مدیریت فضای فرکانسی کشور حایز دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد. بر اساس همین گزارش بخش ماهواره و خدمات ارتباطی ماهواره از سازمان فضایی ایران، گواهینامه اهتمام به کیفیت را در بخش جایزه ملی کیفیت دریافت کرد. اداره فناوری اطلاعات مناطق 2، 3،9 و 22 تهران با ارایه خدمات پشتیبانی در حوزه سخت افزار ، سامانه های نرم افزاری و شبکه و امنیت در محدوده شهرداری مناطق 2، 3، 9 و 22 موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد ند. همچنین پست بانک ایران با ارایه خدمات اینترنت بانک و شرکت خدمات هوایی پیام با خدمات منطقه ویژه اقتصادی و سرمایه گذاری، گواهینامه اهتمام به کیفیت در جایزه ملی کیفیت ICT دریافت کردند.