3 و 4 اسفند؛ معرفی تبلیغات خلاق در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
نخستین دوره از جشنواره تبلیغات خلاق توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هم زمان با برگزاری دومین همایش مدیریت بازاریابی در 3 و 4 اسفند امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران؛ دکتر هاشم آقازاده مدیر گروه بازرگانی دانشکده مدیریت و رئیس همایش با اعلام این خبر گفت: تبلیغات و اقتصاد به نوعی در هم تنیده شده است، بنابراین یکی از اصلی ترین موضوعاتی که می تواند در حوزه بازاریابی و اقتصاد بررسی شود مبحث تبلیغات است.
وی افزود: شرکت کنندگان در دو سطح حرفه ای و آماتوری می توانند آثار خود را در قالب دسته بندی های، تبلیغات چاپی (مکتوب)، تبلیغات رادیویی، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتالی به جشنواره ارسال کنند. آقازاده گفت: شرکت در این جشنوار هیچگونه هزینه ای ندارد و کلیه کانون های تبلیغاتی،شرکت ها و سازمانها و فعالان این حوزه می توانند رایگان در این جشنواره شرکت کنند.
صاحبان آگهی می توانند به وب سایت همایش به نشانی www.marketingmanagement.ir مراجعه و فرم مربوط به خود را تکمیل و فایل اثر تبلیغاتی خود را بارگذاری کنند.